Huvudmeny
Välkommen
Date / Time
Latest Forum Posts
Postad av LevoanOk
09 sep : 19:25
Postad av Tislåss med en extra support rank
09 sep : 18:41
Postad av Fagerhar fått ett problem, lokalen som jag hade tänkt u[more ...]
09 sep : 18:33
Postad av AJPJo, det är sant.Jag har ju nu inte något på schema[more ...]
09 sep : 15:41
Postad av Levoanok, en annan fråga här: Vad gör spjut?
09 sep : 14:45
Postad av LevoanKommer nog inte idag, skola m.m.
09 sep : 05:04
Postad av PeterJag kommer. Ät inte utan mig! (ca 17.15)
08 sep : 21:12
Postad av Tiöppnar 11 då en ny kille bara kunde spela under mi[more ...]
08 sep : 20:50
Postad av Tijepp 2 hand weapons ger extra attack så länge inte[more ...]
08 sep : 20:49
Postad av BlauholtzMen för helvete.. kan du inte var försiktig med mu[more ...]
08 sep : 20:01
Forum
| << Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Swarmlord |
| Författare | Post |
| Unit_Alpha |
| ||
[ Samael ] Registrerad medlem #200Registrerad: söndag 15 november 2009 - 22:55:55 inlägg: 227 | Jag vill jättegärna ha en Swarmlord..men jag undrar vad man behöver..en Hive tyrant..men är det något mer? funderar på att köpa en hive tyrant nästa gång man får pengar och försöka konvertera | ||
| Tillbaka till toppen |
| Ti |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #83Registrerad: onsdag 25 april 2007 - 08:03:35 inlägg: 1315 | du behöver en hive tyrant och 4 armar som skall vara svärds armar så e den klar Everybody, everybody, everybody listen upp this is the dawn of an new era in your life. | ||
| Tillbaka till toppen |
| Unit_Alpha |
| ||
[ Samael ] Registrerad medlem #200Registrerad: söndag 15 november 2009 - 22:55:55 inlägg: 227 | hmm okej, får man med några boneswords i paketet? | ||
| Tillbaka till toppen |
| Ti |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #83Registrerad: onsdag 25 april 2007 - 08:03:35 inlägg: 1315 | du får med 1 men det kan bli snyggare att modda fram 4 egna svärds armar Everybody, everybody, everybody listen upp this is the dawn of an new era in your life. | ||
| Tillbaka till toppen |
| the godfather |
| ||
![]() [ Uriel ] ![]() inlägg: 4368 | evert, jag har en hive tyrant av den gamla modellen över om du vill köpa (billigt) lite sne i röven dock, behöver greenstuffas rumpa! “I don't know why you're talking about Sweden. They're the neutral one. They don't have an army.'' ''i think war is a dangerous place'' --George W. Bush | ||
| Tillbaka till toppen |
| Unit_Alpha |
| ||
[ Samael ] Registrerad medlem #200Registrerad: söndag 15 november 2009 - 22:55:55 inlägg: 227 | @Ti hmm okej okej @ Tobbe hmm, jag kommer inte riktigt ihåg hur den såg ut , det är dock ett par veckor kvar, men det är mycket möjligt att jag köper den ![]() | ||
| Tillbaka till toppen |
| Ti |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #83Registrerad: onsdag 25 april 2007 - 08:03:35 inlägg: 1315 | en sådan du finner i min bitz box med... den är mindre än den nya fast bra mycket billigare! Everybody, everybody, everybody listen upp this is the dawn of an new era in your life. | ||
| Tillbaka till toppen |
| Mitsu |
| ||
[ Samael ] Registrerad medlem #197Registrerad: onsdag 04 november 2009 - 00:09:06 inlägg: 275 | med Tis bits låda borde det vara lätt, Fexars, närstrids armar borde bli perfekta svärd. bara slipa ner "ryggarna" på dom lite.. Loses: Ork:Infinite.. "We don´t fight fer food, or fer teef, or guns, or cos we´s told to fight. We fight cos we woz born to fight. And win" -Grukk, Ork boy | ||
| Tillbaka till toppen |
| Moderatorer: Lazarus, the godfather, Korben |
Swarmlord