Huvudmeny
Välkommen
Date / Time
Gäster: 3, Medlemmar: 0 ...
flest online någonsin: 45
(Medlemmar: 0, Gäster: 45) den 22 feb : 19:53
Medlemmar: 147
Nyaste medlemmen: MatsK
flest online någonsin: 45
(Medlemmar: 0, Gäster: 45) den 22 feb : 19:53
Medlemmar: 147
Nyaste medlemmen: MatsK
Latest Forum Posts
Postad av BlauholtzMen för helvete.. kan du inte var försiktig med mu[more ...]
08 sep : 20:01
Postad av the godfatherär det någon som har en mus över? den jag har stul[more ...]
08 sep : 19:00
Postad av LevoanÄr det samma princip som i att ha twå ccw 40k? 1 e[more ...]
08 sep : 17:48
Postad av KorbenJag märkte att jag ej kan på söndag.måste göra kla[more ...]
08 sep : 17:16
Postad av the godfathermelta finnes.
08 sep : 16:54
Postad av BlauholtzNågon som har följande?2st Plasmaguns1st meltagun?[more ...]
08 sep : 16:44
Postad av AJPOk!Vi har ett förslag om att spela i Bikupan, Lill[more ...]
08 sep : 13:53
Postad av Tihåller med bob kommer inte komma ner till lokalen [more ...]
08 sep : 11:18
Postad av Korbenverkar vara ganska tomt.Skippar nog denna Onsdag o[more ...]
08 sep : 10:55
Postad av LevoanJag tänkte att jag ska börja med 10 Gors: 105p
08 sep : 09:01
Forum
| << Föregående tråd | Nästa tråd >> |
Onsdagar |
| Författare | Post |
| Didi |
| ||
[ Uriel ] Registrerad medlem #42Registrerad: lördag 09 september 2006 - 10:00:31 inlägg: 521 | Efter förfrågan så kan vi även lägga till onsdagar som Lagus kväll. Tills vidare innan det klubbas igenom på nästa möte, så har hyresgäster förtur om de vill boka lokalen på onsdagar. är detta något som vi ska satsa på? Gäller som tidigare med en nyckel- ansvarig som även ansvarar för att städning sköts. ännu en punkt: Kylskåpet ska diskuteras även detta på deras nästa möte, men för att det ska funka måste vi ha en kylskåps-ansvarig. Dennes uppgift är att se till att ingen gammal mat ligger kvar på Lagus hylla i kylskåpet. Kommer detta miss-skötas så försvinner möjligheten att använda kylskåp. | ||
| Tillbaka till toppen |
| Korben |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #29Registrerad: lördag 15 april 2006 - 23:29:48 inlägg: 1070 | jag är helt klart för en extra dag. speciellt då min nästa period gör att jag gå i skolan till 17 på Torsdagar :/ Waaaaaaagh! | ||
| Tillbaka till toppen |
| Lazarus |
| ||
[ Uriel ] ![]() Registrerad: onsdag 14 december 2005 - 07:33:42 inlägg: 2010 | Fler dagar is the shit ![]() "Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad!" -SockerConny | ||
| Tillbaka till toppen |
| the godfather |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #13Registrerad: fredag 31 mars 2006 - 23:16:13 inlägg: 4368 | men just onsdag kanske inte är så optimalt <_< och detta är då tänkt att vara hobbydag om jag fattat rätt, och torsdag fortsatt speldag. “I don't know why you're talking about Sweden. They're the neutral one. They don't have an army.'' ''i think war is a dangerous place'' --George W. Bush | ||
| Tillbaka till toppen |
| Blauholtz |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #8Registrerad: söndag 26 mars 2006 - 07:21:15 inlägg: 668 | Korben skrev ... jag är helt klart för en extra dag. speciellt då min nästa period gör att jag gå i skolan till 17 på Torsdagar :/ Jaså prova jobba kväll då är du ALDRIG där på torsdagar. Stuff for the Stuff god Bitz for the Bitz throne. | ||
| Tillbaka till toppen |
| Iskariot |
| ||
[ Uriel ] Registrerad medlem #5Registrerad: tisdag 20 december 2005 - 12:14:47 inlägg: 594 | synd det är svårt o få fredagar eller söndagar... Lättare o kunna vara där lite längre än de 3-4 timmarna max det blir. För precis som med det mesta så är skönhet relativ det handlar mest om ljus och perspektiv. Och även om det inte kan förändra nånting nu är ingen av oss vackrare...herrarna i kilt är inte vackrare än .... | ||
| Tillbaka till toppen |
| Unit_Alpha |
| ||
[ Samael ] Registrerad medlem #200Registrerad: söndag 15 november 2009 - 22:55:55 inlägg: 227 | Jag tycker att det låter som en underbar ide | ||
| Tillbaka till toppen |
| Korben |
| ||
![]() [ Uriel ] Registrerad medlem #29Registrerad: lördag 15 april 2006 - 23:29:48 inlägg: 1070 | blurgh, slutar tidigt alla dagar utom Onsdag och Torsdag vilket jag går till 17 på ser jag nu :/ Waaaaaaagh! | ||
| Tillbaka till toppen |
| Lazarus |
| ||
[ Uriel ] ![]() Registrerad: onsdag 14 december 2005 - 07:33:42 inlägg: 2010 | Finns ingen möjlighet att lägga det på en annan dag didi. : /? Annars får det bli som det blir. ![]() "Med ett schysst järnrör slår man hela världen med häpnad!" -SockerConny | ||
| Tillbaka till toppen |
| Moderatorer: Lazarus, Torell |
Onsdagar